ගණිකාවක් ඔබ අමතයි - රාණි සමග කෙලින් කතාව

interview-with-srilanak-old-prostitute-rani

මෙම බ්ලොගය ඔස්සේ ඔබ වෙත සමීප කල රාණි නම් ගණිකාව ඔබට මතක ඇති.ඇය සම්බන්ධව අපි දෙවතාවක් ලිපි පළකලෙමු.ඒ සෑම අවස්ථාවකදීම අපි සමග අදහස් හුවමාරු කර ගත්තේ ඇයගේ සැමියා වන කුමාරයි.රාණි සමග සෘජු කතා බහක නිරත වන්නට අද දිනයේ අපිට අවස්ථාවක් ලැබිණි.ඇයගේ අවසරයෙන් අප ඇසූ ප්‍රශ්න සහ ඇය ලබා දුන් පිළිතුරු අද ලිපියෙන් ඉදිරිපත් කරයි.ඇයව සම්බන්ධ කර ගැනීමට කැමති අය ලිපිය අවසානයේ සඳහන් කර ඇති ඊමේල් ලිපිනය භාවිතා කරන්න යැ‍යි ඉල්ලා සිටින්නෙමු.

1.ඉතින් කොහොමද සැප සනීප රාණි අක්කේ?

කුමාරයි මමයි හොඳින් ඉන්නවා.




2.කොවිඩ් වසංගතය සහ ඇඳිරි නීතිය ඔබේ වෘත්තියට ලොකු බලපෑමක් කරන්න ඇති නේද?

ඔව්.මේ වසංගතය නිසා මගේ ආදයම් මාර්ගය හුගක් දුරට අඩාල වුනා.සේවාදායකයෝ සෑහෙන්න අඩු වුනා.

කොවිඩ් වසංගතය එන්න කලින් දවසකට මාව හම්බ වෙන්න සේවාදායකයෝ හතර දෙනෙක් වත් එනවා.ඒත් දැන් එන පිරිස හුගක් අඩුයි.ඒ හින්දා අපිට ජීවත් වෙන්න වෙන ක්‍රම හොයාගන්න සිද්ධ වුනා.කුමාර එක්ක එකතු වෙලා පොඩියට මත් වතුර වෙළඳාමක් පටන් ගත්තා.කුමාරත් ඉතින් මම කිව්වොත් කිසිදේකට පස්ස ගහන්නේ නෑ.




3.ඇඳිරි නීතිය තිබ්බ කාලේ රාණිගේ බරත් වැඩි වෙලාද මන්ද..බර අඩු කරගන්න එහෙම අදහසක් නැද්ද?

මාව හොයාගෙන එන හුගක් පිරිමි මට කැමති මගේ තරබාරු ශරීරය නිසා.ඉතින් ඒක ඒ හැටි ප්‍රශ්නයක් වෙන්නේ නෑ මගේ වෘත්තියට නම්.හුගක් ගැහැණු කෙට්ටු වෙන්න උත්සාහ කරන්නේ,තමන්ගේ සැමියා මහත ගැහැණුන්ට කැමති කියලා නොදැන.

මගේ ආදරණීය සේවාදායකයෝ මගේ තරබාරු සිරුරට ආසයි.මගේ සැමියා කුමාරත් එහෙමයි.




4.ඔබ අදින්න කැමති මොනවගේ ඇඳුම්ද?

මම ආසයි ඇග පේන්න අදින්න.බ්‍රෙසියර් එකක් නැතුව එලියට යන්න මම හුගක් ආඅයි.




5.රාණිගේ සේවය සොයාගෙන එන්නේ මොන වගේ අයද?

එන පිරිමින්ගෙන් බහුතරය මැදි වයසේ අය.ඒ අතරේ වෛද්‍යවරුන් තුන්දෙනෙක් පවා ඉන්නවා.හුඟක් පිරිමි මගේ සේවය ලබා ගන්න එන්නේ,තමන්ගේ බිරිඳගෙන් ලබා ගන්න සතුට සොයාගෙන.ඒ වගේම ඒ එන අයගෙන් වැඩිපිරිසක් ආසයි ,මගේ සැමියා බලා ඉද්දී මාත් එක්ක ලිංගිකව එකතු වෙන්න.හුගක් පිරිමින් හිත්වල හිර කරන් ඉන්න ෆැන්ටසි සැබෑවක් කර ගන්නේ මම වගේ අය නිසා.




6.ඔබ ලබා දෙන සේවයට අය කිරීම් කරද්දී සේවාදායකයාගෙන් සේවාදායකයට ඒ මිල ගණන් වෙනස් වෙනවද?

මිනිස්සුන්ගේ ආසාවන් වෙනස් වුන පලියට මම අසාධාරණ විදියට අය කිරීම් කරන්නේ නෑ.එයාලා මාත් එක්ක ගත කරන කාලය අනුව තමයි මිල ගණන් තීරණය වෙන්නේ.මුඛ සංසර්ගයක් විතරක් බලාපොරොත්තු වෙන අයෙක්ගෙන් ලොකු ගානක් ගන්න එක සාධාරණ නෑ.අනිත් දේ තමයි,මම මගේ සේවාදායකයෝ එක්ක එකතු වෙන්නේ ආදරණීය විදියට.ඔහු ආස දේවල් මම කිසිම පැකිලීමකින් තොරව ඉෂ්ඨ කරනවා.වැඩිදෙනෙක් ආසයි මත් වතුර බීලා නිරුවතින් සතුටු වෙන්න.මොකද එහෙම දෙයක් කවදාවත් තමන්ගේ බිරිඳ එක්ක කරන්න බෑ එයාලට.




7.ඔබේ සේවාදායකයෝ ආදරණීය විදියට ලිංගිකව එකතු වෙන්න කැමතිද?

බහුතරයක් එන්නේ ආදරයෙන්,පෙම්වතෙක් පෙම්වතියක් වගේ එකතු වෙන්න.මාත් එහෙම එකතු වෙන්න කැමතියි.හුගක් අය මාත් එක්ක තොල් සිප ගැනීම් කරනවා.මම එයාලගේ මුඛ සංසර්ගය කරනවා.එයාලාගේ ශරීරය ලෙව කනවා.එයාලාත් මාව ලෙව කනවා.මගේ යෝනිය විතරක් නෙමෙයි ගුදය පවා ලෙව කනවා.ඒක හරිම සුන්දර අත්දැකීමක්.හැමෝම ආස කරන දේවල් මම කරලා දෙනවා.




8.දීර්ඝ කාලීනව ඔබේ සේවය ලබා ගන්න පිරිමින් ඉන්නවද?

ඔව්.කිහිපදෙනෙක් ඉන්නවා.එයාලා නිතරම මාව හොයාගෙන එනවා.ඉන් එක් අයෙක් මාව ඔහුගේ ජාඇල නිවසට පවා එක්කගෙන යනවා.ඒ ඔහුට බිරිදක් පවා සිටියදී.ඔහු ඒ තරමට මට ආස කරන්නේ මම ඔහුගේ ආශාවන් සියල්ල එකක් නෑර ඉෂ්ඨ කරන නිසා.




9.ඔබව සොයාගෙන ඇවිත් අන්තිමට ඔබ ලගම නැවතුන කෙනෙක් අපි දන්නවා.ඔබේ පෙම්වතා,සැමියා වෙන්න යෝජනා ගේන වෙන පිරිමි හම්බ වෙලා නැද්ද?

මාව හොයාගෙන ඇවිත්,මට පිස්සෙක් වගේ ආදරය කලේ මගේ සැමියා වන කුමාර.කුමාර එයාගේ පළමු විවාහය තිත තියන්නේ මම හින්දා.ඒ වෙද්දී මට සහකරුවෙක් හිටියා.කුමාරගේ හිතේ තිබ්බ අසම්මත ආශාවන් මගේ අදහස් එක්ක ගැලපුනා.ඒ හින්දා ඔහු මාව බිරිද විදියට භාර ගත්තා.මාත් ඔහුව මගේ කරගත්තා.

ඔව් තවත් මාව බදින්න යෝජනා ගේන පිරිමි ඉන්නවා.පිරිමියෙක් හොයන සැප අඩුවක් නැතුව දෙන ගෑණියෙක් ලග ඔහු නවතින එක පුදුමයක් නොවේ.




10.ඔබේ වෘත්තීය ජීවිතයේ අමිහිරි අත්දැකීම් තියෙනවද?

ඔව්.ලබා ගත්ත සේවයට මුදල් නොගෙවා ගිය කිහිපදෙනෙක් ඉන්නවා.බලෙන් ගෲප් සෙක්ස් කරන්න ආපු අය ඉන්නවා.




11.ඔබේ අත්දැකීම්වලට අනුව පිරිමියෙක් කොහොමද සතුටු කරන්න පුලුවන්?

පිරිමි වැඩිපුරම කැමති මුඛ සංසර්ගයට.ඒ වගේම හැමෝම ආසයි ගුද සංසර්ගයට.මම කියන්නේ මට හම්බ වුන පිරිමි ගැන.මගේ ගුදය දැක්ක ගමන් දිව දාලා සංසර්ගය කරන්න කැමති අය ඉන්නවා.එයාලාගේ ධාතු රස කර කර බොනවා බලන්න ඔවුන් ආසයි.ඔය දේවල් කරන්න බිරින්දෑවරු කැමති නෑ හුඟක් වෙලාවට.ඒකයි පිරිමි අපිව හොයාගෙන එන්නේ.




12.එකවර පිරිමින් කිහිපදෙනෙක් එක්ක පවා ඔබ ලිංගිකව එකතු වෙනවද?

ඔව්.ඒක පුදුම සතුටක් ගෙන දෙන දෙයක්.ඒ වෙලාවට මම හොඳට මත් වතුර පානය කරනවා.




13.මුණ ගැසීමකට පෙර ඔබ සේවාදායකයාගේ රුචි අරුචිකම් දැන කියාගන්නවද?ගුද සංසර්ගයට මොනව වගේද සූදානම් වෙන්නේ?

ඔව්.මම ඔවුන්ගෙන් කැමති දේවල් අහලා දැනගන්නවා.

මම විශේෂයෙන් කැමති ගුද මාර්ගයට දිව දානවට.ගුද සංසර්ගය මට දැන් හුරුපුරුදු දෙයක්.ඒ නිසා විශේෂ සූදානමක් වෙන්නේ නෑ.හැබැයි මුලින්ම දිව දාලා ගුද මාර්ගය තෙත් කරලා ඉන්න ඕනේ.එතකොට තමයි මගේ හැඟීම් අවදි වෙලා එන්නේ.




14.ඔබ නිතරම මත් වතුර ගැන කතා කරනවා.ලිංගික එක්වීමක් ඒවා නැතුව කරන්නම බැරිද? ඔබ බීමට ඇබ්බැහි වෙන්නේ කොයි කාලේද?

බොන්න පුරුදු වුනේ වයස අවුරුදු 20දී විතර.බොන්නේ නැතුව ලිංගික එක් වෙද්දී මට ඒකේ තෘප්තියක් නැහැ වගේ.




15.ඔබ ලිංගික සෞඛ්‍යය ගැන කොයිතරම් සැලකිලිමත්ද?

කුමාරයි මම නිතරම සමාජ රෝග සායනයට යනවා.මේ වෙනකම් රෝග වාහකයෙක් හම්බ වෙලා නැහැ.




16.ඔබ සහ කුමාරගේ ඩර්ටි සෙක්ස් ගැන මුලින්ම කතා කරන්නේ අසභ්‍ය අඩවිය හරහා.ඒ වගේ දේවල් කරන්නේ ඔබේ සැමියා සමග විතරද?

ඩර්ටි සෙක්ස්වලට ආස ගොඩක් අය දැන් ඉන්නවා.මගේ සේවාදායකයෝ කිහිපදෙනෙකුත් එහෙම අය.ඩර්ටි සෙක්ස් කලාට පස්සේ ඔවුන්ට ඒකෙන් මානසික සහනයක් ලැබෙනවා.හැබැයි ලංකාවේ ඩර්ටි සෙක්ස් කියලා කකුල් ලෙව කන්න විතර විශාල මුදලක් අය කරනවා.ඒක වැරදි දෙයක්.




17.ජීවිතයේ සැදෑසමයට මොනවගේ සැලසුම්ද තියෙන්නේ?

අපි ආදරයෙන් ඉන්නවා.කුමාර මට පණ වගේ ආදරෙයි.වෘත්තිය ගත්තොත්,මගෙන් සේවය ලබා ගත්තු අය අනිවාර්යයෙන්ම ආපහු මාව හොයාගෙන එනවා.මම වයස ගියත් ඒක වෙනස් වෙන එකක් නෑ.ඒ නිසා අනාගතය ගැන ලොකු බයක් නැහැ.




18.අවසන් වශයෙන් ඔබට කියන්න තියෙන්නේ මොනවද?

මේ දේවල් ලියන එක හොඳයි.ජිවිතයේ සතුට විඳන්න.කාටවත් කරදර නොකර.හොඳට ලිංගික තෘප්තිය තියෙන සමාජයක වෛරය නෑ.බ්ලොග් එකේ හරස්විලාසිනියන් මතක් කරන්න කැමතියි.ඒ ඔක්කොටම ආදරයි.




සාධාරණ මුදලකට ශ්‍රී ලංකාව තුල ඩර්ටි සෙක්ස් කරගන්න කැමති නම් රාණි සහ කුමාර සම්බන්ධ කරගන්න.

ඊමේල් ලිපිනය : ramal9979@gmail.com


Post a Comment

2 Comments

  1. කරන් දේ අවංකව කරන නිහතමානී කපල් එකක් . බ්ලොග් එකෙ තියන gmail එකෙන් කුමාර අයියාව සම්බන්ධ කරගන්න පුලුවන් .

    ReplyDelete